Rola genetyki w personalizowanej terapii farmakologicznej.
Reklama może być ściśle związana z siecią internetową, a bardziej konkretnie, ze stronami internetowymi, na jakich będzie umieszczona. Dostosowanie treści reklamy do zawartości strony, na której ona się znajduje jest powszechnym przedsięwzięciem marketingowym w Internecie. jeśli jest ona w jakiś sposób powiązana z wiadomością, jakiej poszukuje użytkownik w sieci, istnieje możliwość, że zainteresuje się on treścią tej reklamy. Taka promocja określana jest reklamą kontekstową, jakiej jednym z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta pisze interesujące go hasło w wyszukiwarce, pojawiają się listy stron związanych ze hasłem kluczowym, jak również reklama kontekstowa. jeśli opłata, która jest tu najważniejszym warunkiem na wyświetlenie się reklamy, jest odpowiednia, to link do konkretnej witryny reklamującej zostanie umieszczony na górze listy stron, które są efektem szukania. czyli na reklamę ową trafiamy bezwiednie oraz tak naprawdę przypadkowo, korzystając z wyszukiwarki w Internecie lub trafiając na jakiś portal internetowy.
2. Wiadomości